Update.

På grund av huvudvärk, förkylning och feber större delen av veckan har jag inte orkat skriva. Det har varit jobb och sedan direkt hem och vila.
 
I tisdags var vi iväg på personaldag. En heldag borta från jobb och Jerusalem. Vi besöke Ikea. Kände mig precis som hemma. En hel del handlades till jobbet, men jag fick med mig lite eget också. Fyra doftljus och lite svenska delikatesser som pepparkakor, skorpor och marabou.
 
Jag har nog aldrig tidigare varit på Ikea så länge som vi var i tisdags, lite mer än tre timmar.
När vi var klara åkte vi vidare till Rishon LeZion Beach för lunch på en strandrestaurang. Där blev vi kvar i flera timmar. Tog en promenad längs strandkanten. Varmt i vattnet. Underbart!
 
 
 
 
 
Imorgon är det nya tag som gäller.
Förberedelse och fix inför första kursen som börjar i veckan.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Malin i Israel

Följ mitt liv som assistent / volontär på Svenska Teologiska Institutet (STI) i Jerusalem, Israel.

RSS 2.0