Frånvaro.

Förlåt för mitt icke-existerande skrivande.
 
Kurserna avlöser varandra om vart annat. Fullt upp hela tiden.
Det blir en del kvällsjobb och därför finns inte orken att skriva så mycket just nu.
Vi är inne på sista kursen och om två veckor lugnar det sig förmodligen. Då kanske orken kommer tillbaka.
 
För tillfället har vi en grupp här som bara pratar spanska och som inte förstår någon engelska. Kommunikationen  är inte på topp, men det går ändå. Jag kommer följa med den här gruppen på några utflykter. Betlehem, tre dagar i Galileen och upp på tempelberget.
 
Om knappt en månad är det Lucia och det ska vi fira här på STI med Luciatåg, glögg, pepparkakor och lussebullar. Jag är ansvarig för hela engagemanget och planeringen är i full gång.
 
Om ni vill se mer från min vardag här, gå in och kolla på instagram där jag är mer aktiv. @maliniisrael
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Malin i Israel

Följ mitt liv som assistent / volontär på Svenska Teologiska Institutet (STI) i Jerusalem, Israel.

RSS 2.0