Om en vecka..

Om exakt en vecka sitter jag på sista planet mellan Istanbul och Tel Aviv.
På söndag lämnar jag Vetlanda. Två nätter i Norrköping innan jag ska till Uppsala på tisdag. Och en natt på Arlanda innan planet lyfter på onsdag morgon. Jag längtar!
 
Tiden går så snabbt just nu. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt som ska göras de sista dagarna. Packningen är i full gång. Det svåraste är att veta vad man ska ta med sig för ett halvår. Det hade varit mycket enklare om det var samma årstid hela tiden, men jag hinner avverka tre olika årstider medan jag är i Israel.
 
I måndags började jag min tjänstledighet och idag var jag på jobbet och sa hej då till kollegorna. Konstig känsla att jag inte kommer vara där och träffa dem förren i februari 2018. Men jag ser fram emot att snart få träffa mina nya jobbakompisar och min nya stad. Det känns nervöst och samtidigt väldigt spännande.
 
Håll er uppdaterade på bloggen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Malin i Israel

Följ mitt liv som assistent / volontär på Svenska Teologiska Institutet (STI) i Jerusalem, Israel.

RSS 2.0