Nu är det nära..

Om 11 timmar sitter jag på ett plan mot Israel.
 
Idag på morgonen lämnade jag de sista familjemedlemmarna. Hela veckan har varit som en avskedsturné. Som tur är finns det ju skype om saknaden blir för stor.
 
Det blev en tidig morgon idag. Skulle med tåget från Norrköping till Uppsala kl. 06.50 för en introduktions- och informationsdag på Kyrkokansliet. Mycket att ta in och bearbeta, men väldigt intessant. Nu känner jag mig lite mer förberedd inför morgondagen. För imorgon gäller det. Dagen jag har längtat efter så länge. Kl. 07.50 lyfter planet med mig ombord från Arlanda. Tänk på mig då och håll tummarna för att det ska gå bra.
 
 
Nästa gång jag uppdaterar bloggen befinner jag mig på STI i Jerusalem.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Malin i Israel

Följ mitt liv som assistent / volontär på Svenska Teologiska Institutet (STI) i Jerusalem, Israel.

RSS 2.0